Друк
Категорія: Новини коледжу
Перегляди: 235

20181211 151243Визначальною рисою сьогодення є стрімке входження цифрових технологій у життя суспільства, а уміння їх ефективно використовувати поступово стає необхідною умовою діяльності педагога вищої школи. У таких умовах підсилюється роль як партнера розвитку особистості студента...

З жовтня 2018 року в КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж» функціонує інноваційний навчально-тренінговий клас, у якому навчаються і педагоги і студенти за новими технологіями.

Системне, наскрізне використання цифрових технологій у процесі вивчення всіх навчальних дисциплін може забезпечити лише компетентний у сфері інформаційно-комунікаційних технологій педагог. З метою підвищення якості підготовки майбутнього фахівця освіти до роботи в Новій українській школі, забезпечення відповідального використання цифрових технологій для управління інформацією, комунікації, створення контенту 11 грудня 2018 року для педагогічних працівників коледжу проведено семінар-тренінг «Інформаційні технології Нової української школи», організаторами якого стали викладачі інформатики Парфенова Ю. А., Яценко О. В., Коваль О. В.

У ході семінару присутнім презентовано можливості ефективного використання інтерактивної дошки на заняттях, зокрема, як візуалізувати та динамічно подати навчальний матеріал, адаптувати інформацію до конкретних потреб студентів або виконуваних завдань, змоделювати ситуацію, працювати в режимі реального часу, забезпечувати постійний контакт з аудиторією.

Учасникам семінару було представлено практичне використання додаткового обладнання інноваційного навчально-тренінгового класу:

-       3D-принтер, що використовує метод пошарового створення фізичного об’єкта за цифровою 3D-моделлю;

-       документ-камера, що дозволяє проектувати на екран якісні зображення, розрізняти найдрібніші деталі.

Проведений семінар – ще один крок у розвитку інформаційно-цифрової компетентності педагога, що дозволяє не лише використовувати цифрові технології для власного професійного розвитку, взаємодії з колегами, студентами, забезпечення стратегій навчання, орієнтованих на студентів, але й передбачає набуття ними вмінь та досвіду формування інформаційно-цифрової компетентності у майбутніх фахівців початкової школи.

20181211 151552 20181211 152513 20181211 154316