14 березня 2019 року в КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж» відбулося засідання круглого столу на тему «Організація інклюзивного навчання у початковій школі в умовах Нової української школи». Вела засідання кандидат психологічних наук, завідувач кафедри педагогіки і психології початкової освіти з методиками навчання Тетяна Панченко.
У роботі круглого столу взяли участь викладачі та студенти спеціальності «Початкова освіта» освітнього рівня молодшого спеціаліста та бакалавра. Мета заходу була реалізована за таким планом:
1. Загальне поняття інклюзивної компетентності педагога в умовах інклюзивного навчання
Панченко Тетяна Леонідівна, завідувач кафедри педагогіки і психології початкової освіти з методиками навчання, кандидат психологічних наук
2. Особливості організації освітнього процесу дітей з різними порушеннями психофізичного розвитку в умовах НУШ
Заплатинська Анна Богданівна, завідувач кафедри ортопедагогіки, ортопсихології та реабілітології факультету інклюзивної та спеціальної освіти Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, кандидат педагогічних наук
3. Методика розробки індивідуальної програми розвитку учня початкової школи. Співпраця фахівців команди супроводу інклюзивного навчання
Луценко Тамара Михайлівна, завідувач Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Київської області
4. Особливості роботи асистента вчителя та асистента дитини у початковій школі. Нормативна база організації інклюзивного навчання
Дерій Олена Василівна, методист Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Київської області
Підведення підсумків засвідчило актуальність піднятої проблеми та її важливість у розвитку інклюзивної компетентності фахівця освіти.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |