27.01.01Згідно плану роботи коледжу на 2014-2015 н.р. 26 січня 2015 року відбулося засідання педагогічної ради. На заході були присутні 39 викладачів, голова студентської ради коледжу Шаповалюк О., голова студентської ради гуртожитку Савченко Л., голова студентського профспілкового комітету Шевель Є.  На засіданні було розглянуто наступні питання:

1. Про допуск студентів заочної форми навчання спеціальностей «Початкова освіта» та «Соціальна педагогіка» до державної підсумкової атестації

2. Про визначення кандидатуристудента коледжуна призначення іменної стипендії Президента України

3. Про роль студентського самоврядування у процесі соціалізації молоді у ВНЗ

3.1 Доповідь «Студентське самоврядування як рушійна сила процесу соціалізації молоді у ВНЗ» (Синякова В.Б., викладач психолого-педагогічних дисциплін, кандидат педагогічних наук );

3.2 Виступ «Організація студентського самоврядування у КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж» (Косяк О.В., заступник директора з виховної роботи);

3.3 Виступ «Роль органів студентського самоврядування гуртожитку у процесі соціалізації сучасної молоді» (Скопюк Л.С., вихователь гуртожитку);

3.4 Виступ «Особливості роботи органів студентського самоврядування  в академічній групі» (Кривич Н.В., викладач російської мови,  куратор 43 ПОа групи);

3.5 Виступ  «Значення студентського самоврядування у розв’язанні конфліктних ситуацій» (Кошова Ю.О., викладач психолого-педагогічних дисциплін, куратор 301 СП групи).

            Заслухавши та обговоривши запропоновані питання, педагогічна рада

УХВАЛИЛА:

1. Допустити 28 студентів заочної форми навчання спеціальності «Початкова освіта» та 16 студентів спеціальності «Соціальна педагогіка» до державної підсумкової атестації.

2. Затвердити кандидатуру студентки 42 Поа групи Поліщук А.І. на призначення іменної стипендії Президента України.

3. Із метою підвищення шляхів активності та ролі студентського самоврядування у процесі соціалізації молоді у ВНЗ педагогічному колективу:

3.1. Надавати студентам більшої самостійності в організації колективної творчої діяльності;

3.2. Активно залучати  студентів до всіх сфер життя студентського колективу;

3.3. Поєднувати самодіяльність студентів із наданням кваліфікованої, тактовної  педагогічної допомоги куратором академічної групи, вихователя гуртожитку, викладачів та адміністрації коледжу;

3.4. Поважати самостійні думки представників і рішення органів студентського самоврядування;

кураторам академічних груп:

3.5. Збагачувати життєві цілі і внутрішній духовний світ кожного члена академічної групи шляхом виявлення та реалізації привабливих соціально-колективних ініціатив;

3.6. Надавати студентам реальні права та обов'язки;

3.7. Виявивши лідерів серед студентського колективу академічної групи, залучати їх до активної громадської діяльності.

органам студентського самоврядування:

3.8. Постійно вдосконалювати організаційну культуру студентів, відновивши роботу школи студентського самоврядування «Лідер»;

3.9. Налагодити  відкритий характер роботи всіх органів студентського самоврядування та студентської громади, організувавши скриньку «Побажань та пропозицій»;

3.10. Вносити конструктивні пропозиції щодо планування роботи коледжу на новий навчальний рік;

3.11. Залучити членів комітету дисципліни та порядку до роботи навчально-виховної комісії;

3.12. Провести тренінг із менеджменту в органах студентського самоврядування та презентації нових можливостей для студентів, які відкриває діючий ЗУ "Про вищу освіту". 

27.01.02 27.01.03