Чи існує в Україні справжня еліта, яка може створити дійсно ефективний державний механізм і буде стрижнем громадянського суспільства ? Хто може краще вирішити проблеми студентів, ніж вони самі ? Так, усі ці запитання є сьогодні актуальними, але вони не є риторичними, бо відповідь на них існує! Усе починається зі студентства, органів студентського самоуправління, які згідно Закону України «Про вищу освіту», стаття 38 «Студентське самоврядування» покликані захищати права студентів, забезпечувати якісний зв'язок з адміністрацією вищого навчального закладу, сприяти гармонійному розвитку особистості студента, формуванню у нього навичок майбутнього організатора, керівника.
У Білоцерківському гуманітарно-педагогічному коледжі студентське самоврядування працює, щороку поновлюючись і шукаючи шляхи вирішення студентських питань та реалізації цікавих ідей сучасної молоді. Воно здійснюється на рівні академічних груп, гуртожитку, коледжу. З урахуванням вимог часу, із метою удосконалення форм і методів роботи студентського самоврядування, формування у студентської молоді активної громадської позиції, розвитку лідерських здібностей студентською радою самоврядування коледжу було прийнято рішення провести Декаду студентського самоврядування в коледжі. Справа клопітка, проте серйозна та важлива. Вона вимагає певних творчих зусиль, ініціативи та підтримки з боку адміністрації і викладачів. Але приємно, що домінуючим напрямком діяльності педагогічного колективу Білоцерківського гуманітарно-педагогічного коледжу є безперервна робота над тим, щоб студенти отримали глибокі й міцні знання та під час самостійної педагогічної діяльності були здатні самостійно вирішувати конкретні практичні ситуації, аналізувати проблемні питання сучасного навчально-виховного процесу.
Доволі насиченим, багатим на заходи і враження стала Декада студентського самоврядування. Студентська рада коледжу залучила до проведення занять найактивніших студентів, які стали дублерами викладачів англійської мови, світової та української літератур, основ правознавства, рисунку, географії тощо. Шевель Є. та Філяєва А. (студенти 31 ПОі групи) підготували та провели відкриті показові уроки з природознавства на базі СЗОШ № 12 м. Білої Церкви. А студенти-другокурсники та третьокурсники проведи відкриті виховні заходи та показові уроки, продемонструвавши свої професійні уміння та навички для студентів коледжу.
№
з/п
|
Група |
Прізвище, ім’я |
Дисципліна |
Група, в якій проводиться дисципліна |
Тема заняття |
1 |
13 ПО(а,і) |
Ковтун Карина |
Українська література |
13 ПО(а,і) |
Ю. Яновський. «Вершники» |
2 |
201СП |
Булка Тетяна |
Соціальна робота в Украіні |
101 СП |
Окремі та загальні технології соціальної роботи |
3 |
201СП |
Біда Аліна |
Основи соціально-правового захисту особистості |
201 СП |
Семінарське заняття. Соціально-правові гарантії дітей-біженців України |
4 |
201 СП |
Кравченко Катерина |
Загальна психологія |
101СП |
Пам’ять |
5 |
201 СП |
Поліщук Катерина |
Вікова психологія |
201СП |
Психологічні основи освітніх технологій |
6 |
22 ПО(а) |
Пустовіт Валерія Хоменко Олеся |
Зарубіжна література |
13 ПО(а,і) |
Альбер Камю. "Чума". Антифашистське спрямування роману-притчі "Чума". |
7 |
22 ПО(а) |
Хоменко Олеся Чепік Людмила |
Географія |
22 ПО(а) |
Науково-технічна революція. Паливно-енергетичний комплекс. Металургія і машинобудування. Хімічна промисловість. Харчова і легка промисловість. Лісова і деревообробна промисловість. |
8 |
21ПО(і) |
Ярмола Ян |
Англійська мова |
21 ПО(і) |
Мистецтво |
9 |
21ПО(і) |
Стасюк Наталія |
Історія України |
21 ПО(і) |
Хрущовська відлига |
10 |
101СП |
Котлинська Вероніка |
Культурологія |
22ПО(а) |
"Культура Нового часу" |
11 |
11ОМ |
Маслянчук Наталія |
Правознавство |
11ОМ |
Семінарське заняття. Адміністративне право |
12 |
11ОМ |
Волощук Олександра |
Правознавство |
11ОМ |
Семінарське заняття. Адміністративне право |
13 |
11ОМ |
Тихонова Анастасія |
Англійська мова |
11ОМ |
Відомі художники світу |
14 |
11ОМ |
Гапоненко Алла |
Англійська мова |
11ОМ |
Відомі художники світу |
15 |
21 ОМ |
Товкан Віталій |
Рисунок |
21ОМ |
Відомості про правила малювання об’ємних предметів у кутовій преспективі. Малювання з натури коробки. |
«Провівши заняття з історії України у 22 ПО(а) груп,і у мене залишилося дуже багато позитивних вражень. По-перше, заняття сподобалось тому, що студенти були активними та уважними, до викладача ставилися з повагою. По-друге, готуючись до проведення пари, я дізналася багато нового та поглибила свої знання із вже вивченого матеріалу. По-третє, мені дуже хотілося б, щоб тижнів студентського самоврядування було більше, аби студенти в більшій мірі могли реалізовувати свої майбутні професійні навички».
Стасюк Наталія, студентка 21 ПО(і) групи
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |