Циклова комісія викладачів психолого-педагогічних дисциплін

Науково-дослідницька діяльність викладачів та студентів

Викладачі комісії є постійними учасниками міжнародних, всеукраїнських, регіональних науково-практичних конференцій для студентів і викладачів.

Викладач-методист Т.О. Міщенко є керівником постійно діючого майстер-класу для викладачів коледжу, метою якого є удосконалення фахової компетентності та педагогічної майстерності педагогічних працівників.

Стаднік Н.В., Лукіянчук А.М., Бодрик Н.В., - організаторипсихолого-педагогічного семінару «Коучинг в освіті»

Медвідь Л.В. – організатор психолого-педагогічного семінару "Використання методів ейдетики у педагогічній діяльності майбутнього фахівця освіти".

Студенти і викладачі коледжу беруть активну участь у регіональних та колежанських педагогічних читаннях.

Організація навчальної діяльності студентів

Викладачі циклової комісії на навчальних заняттях упроваджують технології інтерактивного навчання та кооперативної форми організації самостійної роботи студентів.

У рамках декади педагогічної майстерності викладачів психолого-педагогічних дисциплін проводяться олімпіади з педагогіки та психології серед студентів коледжу.

З метою підвищення престижності професії вчителя, виявлення рівня розвитку та сформованості професійних якостей майбутніх педагогів студенти спеціальностей "Початкова освіта" та "Образотворче мистецтво" беруть участь у конкурсі "Вчитель – моє покликання", а студенти спеціальності "Соціальна педагогіка" - у конкурсі "Адвокати дитинства".

Протягом всього періоду навчання, починаючи з другого курсу, студенти проходять різні види практик, керівниками яких є і викладачі циклової комісії психолого-педагогічних дисциплін.

Склад циклової комісії

Бодрик Наталія Вікторівна, голова циклової комісії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист

Бодрик Наталія Вікторівна, голова циклової комісії, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист 

Освіта: вища, Київський державний педагогічний інститут ім. М. П. Драгоманова (1992).

Підвищення фахової кваліфікації:

стажування на кафедрі дошкільної педагогіки і психології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, довідка від 28.01.14 №350/01;

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації», свідоцтво від 04.12.15, 12 СПВ № 143451. 

Науково-методична дяльність

2013 рік

Бодрик Н. В. Методичні вказівки і завдання до виконання контрольних робіт з навчальної дисципліни «Педагогіка». Біла Церква. 2013. 24 с.

Бодрик Н. В. Методичні вказівки і завдання до виконання контрольних робіт з навчальної дисципліни «Основи соціально-педагогічних досліджень». Біла Церква. 2013. 20 с.

Бодрик Н. В. Методичні вказівки і завдання до виконання контрольних робіт з навчальної дисципліни «Технології соціально-педагогічної діяльності». Біла Церква. 2013. 20 с.

2014 рік

Опорно-інструктивні матеріали до написання та захисту курсової роботи: методичний посібник / Н.В.Стаднік, А.О.Клочко, А.М.Лукіянчук, Н.В. Бодрик. Біла Церква. 2014. 52 с.

Бодрик Н. В. Формування гуманістичної компетентності майбутніх учителів початкових класів в умовах вищої педагогічної освіти. [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів». 30-31 жовтня 2014. URL : https://drive.google.com/file/d/0Bw10GdUANbXBRllaQXJUN2RxOEE/view, вільний.

 2016 рік

Бодрик Н. В., Синякова В. Б., Голубенко Т. О. Методи соціальних досліджень: навчально-методичний посібник. К. 2016. 104 с.

Бодрик Н. В., Синякова В. Б., Голубенко Т. О. Соціальний супровід клієнта: методичні рекомендації. К. 2016. 64 с.

Бодрик Н. В. Технології підготовки майбутнього соціального педагога до соціально-педагогічної діяльності.  [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Європейський вимір відкритої освіти», 2016. URL: https://drive.google.com/file/d/0B2HAgUbJPh1IeENKb0lEV3RONWs/view, вільний.

Бодрик Н. В. Позитивне мислення (заняття психолого-педагогічного гуртка «Друге «Я») // Науково-методичне видання «Інноватика у освітньому процесі : психолого-педагогічні дисципліни» / уклад. Н. В. Бодрик, Ю. О. Кошова та ін..  Біла Церква. 2016. С. 95-106.

2017 рік

Бодрик Н. В., Літвін Ю. О. Педагогіка: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи. Біла Церква. 2017. 132 с.

Бодрик Н. В., Літвін Ю. О. Педагогіка: практикум. Біла Церква. 2017. 112 с.

Бодрик Н. В., Літвін Ю. О. Педагогіка: тестові завдання. Біла Церква. 2017. 44 с.

Бодрик Н. В. Технології соціально-педагогічної діяльності: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи.  Біла Церква. 2017. 20 с.

Бодрик Н. В. Основи соціально-педагогічних досліджень: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи.  Біла Церква, 2017. Біла Церква. 2017. 20 с.

Бодрик Н. В. Патопсихологія: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи. Біла Церква. 2017. 20 с.

Керівник науково-дослідної роботи студентів

Бодрик М. В. Особливості інклюзивного виховання та навчання дітей із затримкою психічного розвитку // Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми педагогічної науки»:  (м. Миколаїв, 10-11 листопада 2017 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. У 2-х частинах. Миколаїв : ГО «Інститут інноваційної освіти». 2017. ч. 1. С. 25-28.

Філіпова І. В., Андрощук А. Ю. Поради майбутнім учителям початкових класів у контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського // Збірник наукових тез Всеукраїнської науково-практичної конференції / наук. редактор Н. В. Ігнатенко, О. І. Шапран; уклад.: Н. П. Онищенко. Переяслав-Хмельницький, (Київ. обл.): Домбровська Я. М.. 2018. С. 132-136.

Заботіна С. О. Cоціально-педагогічна підтримка сімей з дітьми, які живуть з ВІЛ/СНІД // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Теоретичні та методологічні проблеми сучасної педагогіки та психології»:  (м. Миколаїв, 09-10 листопада 2018 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. Миколаїв : ГО «Інститут інноваційної освіти». 2018. С. 18-20. URL: https://drive.google.com/file/d/1Q8vyKn-ppbiWg4NDNylxonlmFQJ2RqUg/view

Заботіна С. О. Організаторська діяльність соціального педагога // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Інтеграція світових наукових процесів як основа суспільного прогресу»:  (м. Київ, 23-24 листопада 2018 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-учбовий центр прикладної інформатики НАН України. Київ : ГО «Інститут інноваційної освіти». 2018. С. 27-29. URL: https://drive.google.com/file/d/1kBPTOCMBAQ3nEH87bX2Ogi9GPJDhZYHG/view 

Заботіна С. О. Соціально-педагогічна робота у закладах інклюзивної орієнтації // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Концептуальні напрями розвитку наукових знань» (частина IІ):  м. Київ, 24-25 листопада 2018 року. Київ : МЦНД. 2018. С. 20-21. URL:https://drive.google.com/file/d/1ZXsgYkZ54gzD2hp3BQv-RrvxJppiShk/view 

2014-2016 роки. Керівник гуртка «Друге «Я» (Alter ego)». 

2015 - 2017 роки. Керівник психолого-педагогічного семінару.

2017 - 2018 роки. Керівник проблемного науково-практичного семінару.

Нагороди 

2004 рік. Подяка департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації. 

2007 рік. Грамота Міністерства освіти та науки України

Дєніжна Світлана Олександрівна, викладач психолого-педагогічних дисциплін

Інформація буде згодом.

Літвін Юлія Олександрівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Літвін (Кошова) Юлія Олександрівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Освіта: вища, Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (2009).

Підвищення фахової кваліфікації: 

стажування на кафедрі соціальної педагогіки, соціальної роботи та історії педагогіки Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, довідка від 28.01.14 року №352/01;

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університеті менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі коледжів (технікумів), які викладають психолого-педагогічні дисципліни», свідоцтво від 14.12.2018,  СП 35830447/3310-18.

Науково-методична діяльність

2014 рік 

Кошова Ю. О. Формування готовності майбутніх учителів до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на засадах компетентнісного підходу. [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів», 30-31 жовтня 2014 URL: https://drive.google.com/file/d/0Bw10GdUANbXBT1lENU83b29talE/view, вільний.

2015 рік

Кошова Ю. О. Педагогічний вплив на формування позитивного соціально-психологічного клімату в студентському колективі // Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Психолого-педагогічні аспекти навчання в системі неперервної освіти»:  (22 жовтня 2015) / Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти, Біла Церква: БІНПО. 2015. С.121-125.

Кошова Ю. О. Педагогічний вплив на формування позитивного соціально-психологічного клімату в студентській групі в умовах реформи освіти // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичній конференції «Вища освіти у контексті інтеграції до європейського освітнього простору»:  (19-21 листопада 2015). Психологічні, педагогічні та організаційні умови запровадження європейських стандартів вищої освіти. V (65) том. К. : Гнозис, 2015. С. 214-222.

2016 рік

Кошова Ю. О. Формування соціальної компетентності майбутніх педагогів. [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Європейський вимір відкритої освіти». 2016 URL : https://drive.google.com/file/d/0B2HAgUbJPh1IaFdUNFhIajlGNms/view, вільний.

Кошова Ю. О. Виховання особистості в колективі // Науково-методичне видання «Інноватика у освітньому процесі : психолого-педагогічні дисципліни» / уклад. Н. В. Бодрик, Ю. О. Кошова та ін.. Біла Церква. 2016. С. 80-95.

Кошова Ю. О. Технологія формування конфліктологічної компетентності у викладачів ВНЗ // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Психолого-педагогічні аспекти навчання в   системі неперервної освіти»:  (10 листопада 2016) / Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти. Біла Церква: БІНПО. 2016. С. 13-16.

Кошова Ю. О. Технологія формування конфліктологічної компетентності у викладачів ВНЗ // Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичній конференції «Вища освіта у контексті інтеграції до європейського освітнього простору»:  (24-26 листопада 2016). Психологічні, педагогічні та організаційні умови запровадження європейських стандартів вищої освіти. ІІІ (71) том. К. 2016. С. 65-72.

2017 рік

Кошова Ю. О. Формування умінь управління конфліктами у студентів ВНЗ // zbornik prispevkov z medzinarodna vedecko-praktica konferencia «Інновація в вищій школі в галузі соціології, психології та політології»:  (10-11 березня 2017). Vysoka skola Danubius, Sladkovicovo (Вища школа Данубиус, Сладковічево, Словенія). 2017. С.101-104.

Бодрик Н. В., Літвін Ю. О. Педагогіка: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи. Біла Церква. 2017.132 с.

Бодрик Н. В., Літвін Ю. О. Педагогіка: практикум. Біла Церква. 2017. 112 с.

Бодрик Н. В., Літвін Ю. О. Педагогіка: тестові завданн. Біла Церква. 2017. 44 с.

Літвін Ю. О. Теорія і методика роботи з дитячими молодіжними організаціями: методичні рекомендації до самостійної роботи. Біла Церква. 2017. 54 с.

Літвін Ю. О. Етнопедагогіка: методичні рекомендації до самостійної роботи. Біла Церква. 2017. 56 с.

Літвін Ю. О. Технології роботи соціального гувернера: методичні рекомендації до самостійної роботи. Біла Церква. 2017. 60 с.

Літвін Ю. О. Технології роботи соціального гувернера: методичні рекомендації до контрольної роботи для студентів заочної форми навчання. Біла Церква. 2017. 30 с.

Літвін Ю. О. Основи сценарної роботи соціальної педагога: методичні рекомендації до самостійної роботи. Біла Церква. 2017. 54 с.

Літвін Ю. О. Основи сценарної роботи соціальної педагога: матеріали до проведення лекцій та практичних занять.  Біла Церква. 2017. 96 с.

Літвін Ю. О. Соціальна робота в сфері дозвілля:методичні рекомендації до самостійної роботи. Біла Церква. 2017. 68 с.

Нагороди

2015 рік. Грамота управління освіти і науки Білоцерківської міської ради

Маценко Ірина Василівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист

Маценко Ірина Василівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист 

Освіта: вища, Уманський державний педагогічний інститут ім. П. Г. Тичини (1990), Харківський державний університет ім. М. Горького (1994), ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАП України (2016).

Підвищення фахової кваліфікації:

стажування на кафедрі психології в ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», довідка від 25.12.13, №1282; 

стажування на кафедрі дошкільної педагогіки і психології Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, довідка від 28.01.14 №351/01;

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання коледжів, технікумів», свідоцтво від 23.06.2017, СП 35830447/1423-17.

Науково-методична діяльність

2014 рік

Маценко І. В. Педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до формування соціальної компетентності молодших школярів. [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів». 30-31 жовтня 2014. URL : https://drive.google.com/file/d/0Bw10GdUANbXBS3NvUXNEWXJ2cEk/view, вільний. 

2015 рік 

Маценко І. В. Загальна психологія: тестові завдання (для студентів І курсу денної та заочної форм навчання спеціальність 5.01010601 «Соціальна педагогіка»). Біла Церква. 2015. 36 с.

2016 рік

Маценко І. В. Поведінка як психологічна категорія і як якість індивіда. Відхилення у поведінці // Науково-методичне видання «Інноватика у освітньому процесі: психолого-педагогічні дисципліни» / уклад. Н. В. Бодрик, Ю. О. Кошова та ін.. Біла Церква. 2016. С. 65-80.

2017 рік

Участь у методологічному семінарі «Технологія роботи в єдиному інформаційному середовищі на основі Office 365» (18 травня 2017).

2018 рік

Михайловська В. О., Маценко І. В. Гуманістичні ідеї В. О. Сухомлинського в умовах реалізації концепції «Нова українська школа» // Збірник наукових тез Всеукраїнської науково-практичної конференції «Підготовка педагога ХХІ століття крізь призму ідей Василя Сухомлинського» (22 травня 2018 року) / наук. редактор Н. В. Ігнатенко, О. І. Шапран; уклад.: Н. П. Онищенко. Переяслав-Хмельницький, (Київ. обл.): Домбровська Я. М.. 2018. С. 66-72.

Нагороди

1991 рік. Почесна Грамота відділу народної освіти Смілянського районного виконавчого комітету та ради голів профкомів та профорганізацій.

2000 рік. Грамота Управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.

2006 рік. Почесна грамота Міністерства освіти і науки України.

Медвідь Лариса Вікторівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист

Медвідь Лариса Вікторівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист

Освіта: вища, Київський державний педагогічний інститут ім. О. М. Горького (1988), Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Б. Грінченка (2000)

Підвищення фахової кваліфікації: 

стажування на кафедрі виховних технологій та педагогічної творчості Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, довідка від 28.01.14 №353/01;

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання коледжів, технікумів», свідоцтво від 23.06.2017, СП 35830447/1424-17;

курси в Навчально-науковому інституті неперервної освіти НПУ імені М.П.Драгоманова за програмою «Дошкільна освіта», свідоцтво від 05.06.2018 12СС 02125295/041535-18.

Науково-методична діяльність

2013 рік

Медвідь Л. В. Методичні рекомендації студентам щодо організації самостійної рооти з навчальної дисципліни «Педагогіка». Біла Церква. 2013. 39 с.

Медвідь Л. В. Методичні рекомендації щодо вивчення навчальної дисципліни «Соціальна педагогіка» та організації самостійної домашньої роботи для студентів заочної форми навчання  . Біла Церква. 2013. 48 с.

Медвідь Л. В. Методичні рекомендації до написання курсової роботи з навчальної дисципліни «Педагогіка». Біла Церква. 2013. 35 с.

Медвідь Л. В., Стаднік Н. В. Методичні рекомендації щодо вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка» та організації самостійної домашньої роботи для студентів заочної форми навчання. Біла Церква. 2013. 54 с.

Стаднік Н. В., Медвідь Л. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Педагогіка». Розділ І. Методологія і теоретичні проблеми педагогіки. Біла Церква. 2013. 28 с.

Стаднік Н. В., Медвідь Л. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Педагогіка». Розділ ІІ. Теорія виховання. Біла Церква. 2013. 60 с.

Стаднік Н. В., Медвідь Л. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Педагогіка». Розділ ІІІ. Теорія навчання (дидактика). Біла Церква. 2013. 68 с.

Стаднік Н. В, Медвідь Л. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Педагогіка». Розділ IV. Основи управляння загальноосвітнім навчальним закладом (школознавство). Біла Церква, 2013. 28 с.

Стаднік Н. В., Медвідь Л. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Педагогіка». Розділ V. Історія педагогіки. Біла Цеква. 2013. 38 с.

2015 рік

Медвідь Л. В. Підготовка майбутніх вчителів до використання ефективних прийомів засвоєння інформації у початковій школі // Матеріали Міжнародної науково-пратичної інтернет-конференції «Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної освіти» (22 жовтня 2015 р.) / Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти. Біла Церква: БІНПО. 2015. С. 77-79.

2016 рік

Медвідь Л. В. Підготовка майбутніх вчителів до використання ефективних прийомів засвоєння інформації в початковій школі // Науково-методичне видання «Інноватика у освітньому процесі: психолого-педагогічні дисципліни» / уклад. Н. В. Бодрик, Ю. О. Кошова та ін..  Біла Церква. 2016. С. 26-30.

Медвідь Л. В. Підготовка майбутніх вчителів до використання ефективних прийомів засвоєння інформації у початковій школі. [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Європейський вимір відкритої освіти». 2016. URL: https://drive.google.com/file/d/0B2HAgUbJPh1INVBhdm1tMFMtYm8/view, вільний.

2017 рік

Участь у методологічному семінарі «Технологія роботи в єдиному інформаційному середовищі на основі Office 365» (18 травня 2017).

Медвідь Л. В. Соціальна педагогіка: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи. Біла Церква. 2017. 38 с.

2018 рік

Медвідь Л. В. Розвиток пізнавальної сфери дошкільника засобами ейдетики // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку»: зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький. 2018. Вип. 46. С. 256-259.

Керівник науково-дослідної роботи студентів

Клочан В. Ю. Використання арт-терапевтичних засобів у практиці роботи майбутніх соціальних педагогів // Матеріали V Міжнародної електронної конференції «Регіональні культурні, мистецькі та освітні практики». 14-15 березня 2018 року. Електронний ресурс. URL : https://drive.google.com/file/d/10jcs4U70fP_04aXQku_gIwWsj3OTzVnt/view

2015-2017 роки. Керівник гуртка «Пізнай себе».

Міщенко Тетяна Олексіївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист

Міщенко Тетяна Олексіївна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист 

Освіта: вища, Київський державний педагогічний інститут ім. О. М. Горького (1982).

Підвищення фахової кваліфікації: 

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі-тьютори (організатори) дистанційного навчання коледжів, технікумів», свідоцтво від 23.06.2017, СП 35830447/1425-17.

Науково-методична діяльність

2014 рік

Міщенко Т. О. Технологія організації рефлексивної діяльності суб’єктів педагогічного процесу: науково-методичний посібник. Біла Церква. 2014. 258 с.

Міщенко Т. О. Соціально-педагогічний проект «Покоління NEXT і його  соціалізація»: інформаційно-методичний збірник (+ CD диск). Біла Церква. 2014.48 с.

2016 рік

Міщенко Т. О. Соціально-педагогічний проект як пошуково-дослідницький підхід  у вивченні психолого-педагогічних дисциплін і організації навчально-технологічної практики студентів в умовах становлення інформаційного суспільства // Матеріали з досвіду роботи «Інноваційні форми розвитку професійної компетентності педагогічних працівників коледжу». Біла Церква. 2016. С. 21-23.

Міщенко Т. О. Організація рефлексивної діяльності як науково-дослідницький підхід у вивченні основ педагогічної майстерності в умовах становлення інформаційного суспільства // Матеріали з досвіду роботи «Інноваційні форми розвитку професійної компетентності педагогічних працівників коледжу». Біла Церква. 2016. С. 23-24.           

Міщенко Т. О. Техніка активного слухання: нерефлексивна і рефлексивна форма // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі: психолого-педагогічні дисципліни» / уклад. Н. В. Бодрик, Ю. О. Кошова та ін.. Біла Церква. 2016. С.37-50.

2017 рік

Участь у методологічному семінарі «Технологія роботи в єдиному інформаційному середовищі на основі Office 365» (18 травня 2017).

Міщенко Т. О. Основи педагогічної майстерності: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи студентів спеціальності «Початкова освіта». Біла Церква. 2017. 48 с.

Міщенко Т. О. Методика виховної роботи: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи студентів спеціальності «Соціальна робота». Біла Церква. 2017. 58 с.

Міщенко Т. О. Основи педагогічної майстерності: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи студентів спеціальності «Соціальна педагогіка/Соціальна робота». Біла Церква. 2017. 47 с.

Міщенко Т. О. Нові педагогічні технології: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи студентів спеціальності «Образотворче мистецтво». Біла Церква. 2017. 46 с.

Міщенко Т. О. Основи педагогічної майстерності: методичні рекомендації до виконання самостійної роботи студентів спеціальності «Образотворче мистецтво». Біла Церква. 2017. 24 с.

Міщенко Т. О., Стаднік Н. В. Студентоцентричне навчання як вектор розвитку гуманітарної парадигми освіти //  Збірник наукових праць: наукові записки «Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти». Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. Випуск 17 (60): Рівнен. держ. гуманіт. ун-т / редкол.: В. В.Вербець, М. С.Янцур, І.Д. Бех та ін.. Рівне: РДГУ. 2017. С. 32-37.

2018 рік

Міщенко Т. О. Основи педагогічної майстерності: практикум. Біла Церква. 2018. 148 с.

2019 рік

Міщенко Т. О. Професійний саморозвиток педагога у системі відкритої освіти. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2019. Вип. 43. С. 357-360.

Міщенко Т. О. Рефлексія як умова професійного розвитку і самовдосконалення педагога. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2019. Вип. 49. С. 121-127.

2016-2017 роки. Керівник майстер-класу «Підготовка компетентного фахівця в умовах сучасного освітнього середовища».

Нагороди

1993 рік. Грамота Міністерства освіти України.

Мушинська Людмила Степанівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист

donchenkoМушинська Людмила Степанівна, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, викладач-методист

Освіта: вища, Київський державний педагогічний інститут ім. О. М. Горького (1981).

Підвищення фахової квіліфікації:

стажування на кафедрі загальної педагогіки, педагогіки вищої школи та управління Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини, довідка від 28.01.14 №354/01;

курси в КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» за інтегрованою програмою для педагогічних працівників, які мають звання «вчитель-методист» (для учителів історії та правознавства), посвідчення від 02.03.15 р. АД № 1145;

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Викладачі ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації», свідоцтво від 04.12.2015, 12 СПВ № 143469;

онлайн-курс для вчителів початкової школи, сертифікат від 13.01.2019.

Науково-методична діяльність

2015 рік

Мушинська Л. С. Соціологія: методичні рекомендації студентам до підготовки семінарських занять. Біла Церква. 2015. 37 с.

2016 рік

Мушинська Л. С. Патріотичне виховання молодших школярів // Науково-методичне видання «Інноватика у освітньому процесі: суспільні дисципліни» / уклад. Н.О.Молокова, Л. С. Мушинська та ін.. Біла Церква. 2016. С. 28-32.

Мушинська Л. С. Предмет, структура і функції соціології // Науково-методичне видання «Інноватика у освітньому процесі : суспільні дисципліни» / уклад. Н.О.Молокова, Л.С.Мушинська та ін.. Біла Церква. 2016. С. 76-85.

2018 рік

Мушинська Л. С. Підготовка майбутніх педагогів до роботи в закладах з інклюзивною формою навчання.  // Збірник наукових тез Всеукраїнської науково-практичної конференції «Підготовка педагога ХХІ століття крізь призму ідей Василя Сухомлинського» / наук. редактор Н. В. Ігнатенко, О. І. Шапран; уклад.: Н. П. Онищенко. Переяслав-Хмельницький, (Київ. обл.): Домбровська Я. М.. 2018. С. 84-88.

2016-2018 роки. Керівник постійно діючого семінару-практикуму «Педагогіка партнерства як запорука якісної підготовки майбутнього фахівця-інноватора».

Нагороди

2017 рік. Грамота управління освіти і науки Білоцерківської міської ради.

Ратушинська Анастасія Сергіївна, кандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Ратушинська Анастасія Сергіївна, кандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Освіта: вища, ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ ім. Григорія Сковороди» (2013).

Підвищення фахової кваліфікації:

курси в КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», посвідчення від 22.01.2016. АЄ № 0113;

курси в ННІ неперервної освіти Національного педагогічного університеті імені М. П. Драгоманова, «Дошкільна освіта», свідоцтво від 16.10.2018 12СС 02125295/002781-18. 

Науково-методична діяльність

2014 рік

Ратушинська А. С. Особливості формування професійної компетентності у майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів». 30-31 жовтня 2014. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0Bw10GdUANbXBb2djTGxiN3U4Mzg/view,

2015 рік

Ратушинська А. С. Розвиток інформаційно-освітнього середовища вищого навчального закладу на основі інформаційних і телекомунікаційних технологій  // Теорія і практика дистанційного навчання в освіті: інформаційні матеріали Всеукраїнського Круглого столу «Відкрита освіта: від теорії до практики» в рамках VI Міжнародної електронної науково-практичної конференції (29 жовтня 2015 р., м. Київ) / автори-упорядники Л. Л. Ляхоцька, Л. Г. Кондратова, Л. В. Калачова [за заг. ред. Л. Л. Ляхоцької]. К. : ДВНЗ «УМО» НАПН України, 2015. С. 37-38.

Ратушинська А. С. Збірник тестових завдань з методики навчання предмета «Я у світі». Біла Церква. 2015. 32 с.

2016 рік

Ратушинська А. С. Самовиховання як засіб формування особистості. Самовиховання вчителя // Вища школа. 2016. №10. С. 88-96.

Ратушинська А. С. Арт-педагогічний супровід професійної підготовки майбутнього вчителя // Проблеми підготовки сучасного вчителя: зб. наук. пр. / ред. кол.: Безлюдний О.І. та ін.. Умань : ФОП Жовтий О. О. 2016. Випуск 13. 227 с.

Ратушинська А. С. Самоосвіта майбутнього вчителя як важливий компонент підвищення рівня його професійної готовності // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова; упор. Л.Л. Макаренко. Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова. 2016. Випуск СХХХІ (131). 250 с. (Серія педагогічні науки). С. 137-146.

Anastasia Ratushinskaya The art of being a teacher [Електронний ресурс] // Педагогика. Обсуждения современной науки / Pedagogika.Priorytetoweobszary badawcze: od teorii do praktyki 30.05.2016 - 31.05.2016 Люблин / Lublin. Режим доступу до ресурсу: http://xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/pages/view/1074

Ратушинська А. С. Самоактуалізація особистості в умовах сучасного інформаційного середовища [Електронний ресурс] // Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Європейський вимір відкритої освіти».  2016. Режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0B2HAgUbJPh1IZk4wRjJ5WVdfb1E/view

Ратушинська А. С. Розвиток професійно важливих якостей учителя початкових класів у процесі самоосвіти // Науково-методичне видання «Інноватика в освітньому процесі: суспільні дисципліни» / уклад. Н.О.Молокова, Л.С.Мушинська та ін. Біла Церква. 2016. С. 19-27.

2017 рік

Ратушинська А. С. Педагогічний самоменеджмент // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр.  Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». Вип. 21. Кн. 3. Том І (75). К.: Гнозис. 2017. С. 377-386.

Ратушинська А. С. Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до роботи в інформаційному освітньому середовищі // Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. / НАПН України, ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти"; голов. ред. В. В. Олійник; редкол. О. Л. Ануфрієва [та ін.]. К. : АТОПОЛ ГРУП. 2017. Вип. 5 (34). С. 89-99. (Серія «Педагогічні науки»).

2019 рік

Скачкова В. О., Ратушинська А. С. Діяльнісний підхід у дидактиці початкової освіти. Сучасна українська освіта: стратегії та технології навчання молоді і дорослих: дорослих: зб. наук. праць VІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 27 лютого 2019 р.: [наук. ред. О. І. Шапран; уклад.: Ю. П. Шапран, Н. П. Онищенко]. Переяслав-Хмельницький, (Київ. обл.): ФОП Домбровська Я. М., 2019. С. 105-108.

Керівник науково-дослідної роботи студентів

Кривенко М. О. Зміст навчання проектно-дослідницької діяльності в початковій школі // Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики». Київ.  2018. С. 68-69. URL

Роїк Н. В. Формування управлінської компетентності майбутнього педагога початкової школи // Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики». Київ. 2018. С. 105-106. URL

Скачкова В. О. Розвиток інформаційної безпеки молодших школярів // Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики». Київ. 2018. С. 108-110. URL

Скрипка Н. В. Гуманна особистість в освітньому просторі // Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики». Київ. 2018. С. 112-116. URL

Товстопят К. В. Психолого-педагогічні аспекти ефективної взаємодії вчителя і батьків у початковій школі // Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики». Київ. 2018. С. 128-130. URL

Юрченко М. А. Питання розвитку ІКТ в умовах Нової української школи // Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської електронної науково-практичної конференції «Відкрита освіта та дистанційне навчання: від теорії до практики». Київ. 2018. С. 151-152. URL

2018 рік. Керівник гуртка «Юний науковець».

Елктронна адреса:  five_ocean@ mail.ru

Синякова Віра Богданівна, кандидат педагогічних наук, доцент, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Синякова Віра Богданівна, кандидат педагогічних наук, доцент, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Освіта: вищаНаціональний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова (2003).

Підвищення фахової кваліфікації:

курси в ННІ післядипломної освіти Національного університету біоресурсів і природокористування України, свідоцтво від 23.09.2016 СС 00493706/000649-16.

Навчально-методична діяльність

2014 рік

Синякова В. Б. Вплив родини на ефективність ґендерної соціалізації підлітків // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова. 2014. Вип. 15. С. 104-111 

Синякова В. Б. Ґендерна складова формування особистості сучасного педагога // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова. 2014. Вип. 15. С. 74-81.

Синякова В. Б. Підготовка соціальних працівників до гендерного виховання // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. К. : НПУ ім. М. П. Драгоманова. 2014. Вип. 15. С. 54-60.

2016 рік

Синякова В. Б. Гендерний стереотип як спосіб репрезентації гендерної культури суспільства // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 11. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. К. Івано-Франківськ: 2016. Вип. 17. ч 3. С. 200-205.

Синякова В. Б. Research gender socializationas socio-pedagogical problem // Science Rise: Pedagogical Education № 10.2016. Р. 26-31.

Бодрик Н. В., Синякова В. Б., Голубенко Т. О. Соціальний супровід клієнта: методичні рекомендації. К. 2016. 64 с.

Бодрик Н. В., Синякова В. Б., Голубенко Т. О. Методи соціальних досліджень: навчально-методичний посібник. К. 2016. 104с.

Синякова В. Б. Специфіка соціально-психологічних проблем сімей, що виховують дитину з обмеженими можливостями // Матеріали International scientific-practical conference actual questions and problems of development of social sciences( June 28-30 2016). Kielce. POLAND. 2016. С. 74-80.

Синякова В. Б. Трансформація гендерних стереотипів сучасного українського суспільства // Матеріали VIII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Актуальні дослідження в соціальній сфері». Одесса. 17 листопада 2016 р. С. 67-71.

2017 рік

Синякова В. Б., Голубенко Т. О. Соціальна робота в Україні: навчально-методичний посібник. К. 2017. 156с.

Стаднік Надія Вікторівна, кандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Стаднік Надія Вікторівнакандидат педагогічних наук, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

Освіта: Білоцерківське педагогічне училище (1991), Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (1997).

Підвищення фахової кваліфікації:

стажування в Інституті проблем виховання НАПН України, довідка від 04.04.14 № 01-11/139; 

Курс «Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. 2-й рівень ІК-компетентностей викладача», Київський університет імені Бориса Грінченка (наказ №574 від 02.12.2015 р.).

Навчально-методична діяльність

2013 рік

Стаднік Н. В. Формування готовності майбутнього вчителя до виховання молодших школярів // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: зб. наук. пра. Переяслав-Хмельницький. 2013. Вип. 28. Том ІІ. С. 326-332.

Стаднік Н. В. Інформаційно-просвітницька робота з батьками молодших школярів у взаємодії сім’ї і школи // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. прац. Кіровоград: Імекс-ЛТД. 2013. Вип. 17. Кн. 2. С. 313-321.

Стаднік Н. В. Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи з навчальної дисципліни «Педагогіка сімейного виховання» для студентів заочної форми навчання. Біла Церква. 2013. 41 с.

Стаднік Н. В. Робочий зошит з навчальної дисципліни «Загальна педагогіка». Біла Церква. 2013. 94 с.

Стаднік Н. В., Медвідь Л. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Педагогіка». Розділ І. Методологія і теоретичні проблеми педагогіки. Біла Церква. 2013. 28 с.

Стаднік Н. В.,Медвідь Л. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Педагогіка». Розділ ІІ. Теорія виховання. Біла Церква. 2013. 60 с.

Стаднік Н. В., Медвідь Л. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Педагогіка». Розділ ІІІ. Теорія навчання (дидактика). Біла Церква. 2013. 68 с.

Стаднік Н. В., Медвідь Л. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Педагогіка». Розділ ІV. Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом (школознавство) Біла Церква. 2013. 28 с.

Стаднік Н. В., Медвідь Л. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Педагогіка». Розділ V. Історія педагогіки. Біла Церква. 2013. 38 с.

Стаднік Н. В., Медвідь Л. В. Методичні рекомендації щодо вивчення навчальної дисципліни «Педагогіка» та організації самостійної домашньої роботи студентів заочної форми навчання. Біла Церква. 2013. 54 с.

2014 рік

Стаднік Н. В. Теоретичні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна культура батьків» // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. прац. Кіровоград: Імекс-ЛТД. 2014. Вип. 18. Кн. 2. С. 280-289.

Стаднік Н. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Загальна педагогіка». Розділ І. Методологія і теоретичні проблеми педагогіки / авт.-уклад. Н.В.Стаднік. Біла Церква. 2014. 28 с.

Стаднік Н. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Загальна педагогіка». Розділ ІІ. Теорія виховання / авт.-уклад. Н.В.Стаднік. Біла Церква. 2014. 59 с.

Стаднік Н. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Загальна педагогіка». Розділ ІІІ. Теорія навчання (дидактика) / авт.-уклад.Н.В.Стаднік. Біла Церква. 2014. 63 с.

Стаднік Н. В. Тестові завдання з навчальної дисципліни «Загальна педагогіка». Розділ ІV. Основи управління загальноосвітнім навчальним закладом (школознавство) / авт.-уклад. Н.В.Стаднік. Біла Церква. 2014. 26 с.

Стаднік Н. В. Погляди К. Д. Ушинського на навчально-виховний процес у школі та підготовку вчителя до його реалізації // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Ідеї К. Д. Ушинського в сучасній педагогіці» (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського). 20 - 21 лют. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійна організація «Благодійний фонд ім. К. Д. Ушинського»,Благодійний фонд сприяння розвитку освіти ім. Б. Грінченка / редкол.: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, В. І. Ковальчук, О. С. Зубченко. К. :Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. 2014. С. 118-126.

Стаднік Н. В. Взаємодія сім’ї і школи: сутність, принципи, напрями, способи реалізації // Матерали звіту науково-практичної конференції «Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал» Ін-ту проблем виховання НАПН України за 2013 рік / За ред. О. В. Сухомлинської, І. Д. Беха, Г. П. Пустовіта, О. В. Мельника ; літ. ред. І. П. Білоцерківець. Івано-Франківськ: НАІР. 2014. Вип. 4. С. 231-234.

2015 рік

Стаднік Н. В. Відповідальність як моральна цінність сучасного студентства // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. прац. К. 2015. Вип. 19. Кн. 2. С. 269-279.

Стаднік Н. В. Сутнісні характеристики соціальної відповідальності студентів // Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є. І. Коваленко. Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя. 2015. № 3. С. 60-64.

Стаднік Н. В. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи: актуалізація проблеми // Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка / редкол. : Огнев’юк В. О. Хоружа Л. Л. [та ін.]. К. Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. 2015. № 24. С. 93-97.

Стаднік Н. В., Докукіна О. М. Позаурочна виховна робота з молодшими школярами: навчально-методичний посібник. Біла Церква. 2015. 132 с.

Стаднік Н. В., Ігнатенко І. М. Особливості формування готовності майбутнього вчителя до краєзнавчої роботи у початковій школі // Матеріали VII Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку наукиі освіти в умовах глобалізації». Переяслав-Хмельницький. 2015. Вип. 7. С. 135–137. Режим доступу: http://confscience.webnode.ru/ Режим доступу. Заголовок з екрану.

Стаднік Н. В. Відповідальність як моральна цінність сучасного студентства // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «Особистісний розвиток дітей та молоді в інноваційно орієнтованому освітньому середовищі» . К. 2015. Вип. 19. Кн. 2. С. 269-279.

Стаднік Н. В., Романенко Л. В. Формування індивідуальної професійної компетентності майбутнього вчителя в навчально-виробничій діяльності // Матеріали ХVІII Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку». Переяслав-Хмельницький. 2015. Вип. 18. С. 217-220. Режим доступу :http://rmuphdpu.webnode.ru/ Режим доступу. Заголовок з екрану.

2016 рік

Стаднік Н. В. Виховання відповідальності у дітей шестирічного віку у взаємодії сім’ї та школи : монографія. К. : ЦТ «Компринт». 2016. 164 с.

Стаднік Н. В., Савчук О. О. Підготовка майбутнього вчителя до виховання здорового способу життя молодших школярів //  Матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». Переяслав-Хмельницький. 2016. Вип. 10. С. 245-247. Режим доступу: http://confscience.webnode.ru/ 

Стаднік Н. В., Стаднік Р. Л. Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи: актуалізація проблеми // Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Ключові компетентності в моделі сучасного фахівця». Переяслав-Хмельницький. 2016. Ч. ІІ. С. 186-189.

Стаднік Н. В. Сучасний стан підготовки майбутніх учителів початкової школи до екологічного виховання молодших школярів // Матеріали ХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». 2016. Вип. 13. С. 89-90. Режим доступу: http://confscience.webnode.ru/ .

2017 рік

Стаднік Н. В., Міщенко Т. О. Студентоцентричне навчання як вектор розвитку гуманітарної парадигми освіти // Збірник наукових праць «Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти» / наук. записки РДГУ. Рівне: РДГУ. 2017. Вип. 17 (60). С. 32-37.

2018 рік

Стаднік Н. В., Ковальчук А. П. Тeорeтичнi засади формування готовностi майбутнiх дошкiльних пeдагогiв до роботи з батьками з морального виховання дiтeй старшого дошкiльного вiку // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». 2018. Вип. 39. С. 232-235. Режим доступу: https://confscientific.webnode.com.ua/ru/ 

Стаднік Н. В., Гайдай Ю. Ю. Тeopeтичнi зaсaди фopмувaння гoтoвнoстi мaйбутнiх дoшкiльних пeдaгoгiв дo poбoти з бaтькaми дiтeй paнньoгo вiку // Матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації». 2018. Вип. 40. С. 257-260. Режим доступу: https://confscientific.webnode.com.ua/ru/ 

Стаднік Н. В., Волинець Ю. О. Реалізація програми навчальної дисципліни «Організація співпраці з батьками» у процесі підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти // Народна освіта. Електронне наукове фахове видання. 2018. Вип. 3 (36). Режим доступу: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=5320

2019 рік

Стаднік Н. В. Формування педагогічної культури батьків дітей раннього віку як педагогічна проблема. Народна освіта: електронне наукове фахове видання. 2019. Випуск № 1 (37). URL

Стаднік Н. В., Ковальчук А. П. Теоретичні засади морального виховання дітей старшого дошкільного віку на засадах партнерської взаємодії. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції : Зб. наук. праць. Переяслав-Хмельницький, 2019. Вип. 44. С. 254-257.

Панченко Тетяна Леонідівна, кандидат психологічних наук, викладач психолого-педагогічних дисциплін

Панченко Тетяна Леонідівна, кандидат психологічних наук, викладач психолого-педагогічних дисциплін

Освіта: Київський ордена Леніна державний університет ім. Т. Г. Шевченка (1979).

Підвищення фахової кваліфікації:

курси в ЦІППО ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України за категорією «Зівідувачі кафедр і структурних підрозділів, викладачі закладів ППО з психології та педагогки», свідоцтво від 03.11.2017, СП 35830447/2548-17;

Люблинський науково-технічний парк, університет Марії Кюрі-Склодовської (м. Люблін, Республіка Польша), сертифікат від 27.11.2017-01.12.2017;

Науково-педагогічне стажування «Освіта в галузі педагогіки та психології: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень» (3 кредити).

Науково-методична діяльність

2014 рік

Панченко Т. Л. Психологічна безпека інклюзивного освітнього середовища // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Збірник наукових праць. К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. № 28. С. 327-332.

Панченко Т. Л. Особливості соціально-психологічної адаптації дітей з порушеннями мовлення / Т. Л. Панченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Збірник наукових праць. – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. № 27. С. 149-152.

2015 рік

Панченко Т. Л. До питання формування психологічної готовності педагогів масової школи до роботи в інклюзивному освітньому середовищі / Т. Л. Панченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – 2015. – Вип. 29. – С. 220-226. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2015_29_39

Панченко Т. Л. Самостійна робота студентів з інвалідністю у вищому навчальному закладі як складова процесу професійної реабілітації / Т. Л. Панченко // Народна освіта. 2015. Випуск № 1(25). URL : http://narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=2798

Панченко Т. Л. Організація домашньої самостійної навчальної роботи дітей з інвалідністю в умовах інклюзії // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки) : збірник наукових праць : вип. 6, у 2 т. / за ред.. В. М. Синьова, О. В. Гаврилова. Кам’янець-Подільський : ПП «Медобори-2006», 2015. Т.2. С. 178-189. (Index Copernicus International).

Панченко Т. Л. Психологічна безпека інклюзивного освітнього середовища : теоретичний аналіз поняття // Соціально-педагогічна робота в закладах освіти інклюзивної орієнтації : тези доповідей ІХ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Хмельницький : ХІСТ Університету «Україна», 2015. С. 98-111.

2017 рік

Панченко Т. Л. Особливості психолого-педагогічного супроводу професійного самовизначення дітей з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного навчання // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Збірник наукових праць. Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. № 34. подано до друку. (Index Copernicus International).

Панченко Т. Л. Проблемні питання захисту дітей та молоді від негативних інформаційних впливів // Науковий вісник НУБіП України. Серія : Гуманіарні студії. №274. 2017. С. 150-159. (Index Copernicus International, Google Scholar, ResearchBib, AGRIS, MIAR).

Панченко Т. Л. Методичні рекомендації щодо організації психологічного і соціального супроводу інклюзивного навчання /Інформаційно-методичний збірник головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації та Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів №3(197) 2017. URL:https://repository.kristti.com.ua/handle/eiraise/982

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Частина ІІІ. Фаховий модуль. Психологія : навчальний посібник / за ред. Т.Л. Панченко. – Біла Церква : КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», 2017. – 138 с. – Режим доступу : http://umo.edu.ua/images/ content/koncorcium/repozitar_uvupo/navch_vydanya/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9F%D0%B0%D0% BD%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A2.%20%D0%9B.pdf

Панченко Т.Л. Готовність до інклюзії як складова професійної компетентності педагога: теоретичний аналіз // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «International research and practice conference «Modern methods innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics»» (Lublin, Republic of Poland October 20-21, 2017). Люблін, 2017. С. 110-114.

Панченко Т. Л. Психологічні аспекти професійної діяльності фахівців соціономічних професій // матеріали V Всеукраїнської науково-практ. конференції (з міжнародною участю) «Підготовка фахівців соціономічних професій в умовах сучасного соціокультурного простору» (25-27 квітня 2017 р., м. Вінниця). Вінниця, 2017. С. 104-107.

Панченко Т.Л. Психолого-педагогічні аспекти професійного самовизначення особистості // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Людина, суспільство, держава у філософському дискурсі: історія і сучасність» (18-19 травня 2017 р., м. Київ). С. 113-116.

2018 рік

Панченко Т.Л., Заплатинська А.Б. Раннє втручання як система комплексної допомоги дітям раннього та дошкільного віку / Т.Л. Панченко, А.Б. Заплатинська // Народна освіта. – №3/36. – 2018. – Режим доступу : https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=5463

Панченко Т. Л. Психологічні аспекти процесу формування громадянської компетентності особистості / Удосконалення інформаційно-ресурсного забезпечення освіти і науки в умовах євроінтеграції: тези доповідей XX Міжнародної науково-практичної конференції (24-26 трав. 2018 р.) / Білоцерківський інститут економіки та управління Університету «Україна»; за заг. ред. Я. В. Новака; наук. ред. Т. М. Косач. Біла Церква, 2018. С. 111-114.

Панченко Т.Л. Психологічні аспекти безпеки інклюзивного освітнього середовища у вищій школі. Соціальна інтеграція осіб з інвалідністю в контексті освітньої діяльності ВНЗ : монографія / М.В.Півторак, Н.С. Пасічник, О.П. Цвид_гром, О.П. Хомчук [та ін.] ; за заг. ред, Я.В. Новака. Біла Церква : ТОВ «Білоцерківдрук», 2018. С.68-78.

Нагороди

1994 рік. Відмінник освіти України

Пащенко Дмитро Іванович, викладач психолого-педагогічних дисциплін

Пащенко Дмитро Іванович, викладач психолого-педагогічних дисциплін

Освіта: Житомирський державний педагогічний інститут імені Івана Франка, 1970 (фізика, вчитель фізики середньої школи).

Атестація: 2015/2016 н.р. 

Загальний стаж педагогічної діяльності:  32 роки.

Науково-методична робота:

Пащенко Д. І. Олександр Захарченко − організатор здоров’язбегігаючого патріотичного шкільного середовища //Народна освіта.−2016. − Випуск №1(28).− Режим доступу: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=3879

Пащенко Д. І. Професійна етика молодого викладача / Д.І.Пащенко // Сучасні проблеми гуманітаризації професійної підготовки майбутніх педагогів: матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару (м. Умань, 28 лютого 2014 р.) / ред.кол. В.В.Бойченко, О.О.Кравченко, Л.В.Ткачук. − Умань: ФОП Жовтий О.О., 2014. − С. 84-86.

Пащенко Д. І. Система педагогічної просвіти батьків за В.Сухомлинським / Д.І.Пащенко // Всеукр.наук.-методична конф. «Наукова спадщина Василя Сухомлинського у контексті розвитку освіти особистості впродовж життя», 28-29.09.2016 / уклад. О.Е.Жосан. − Кропивницький: Ексклюзив-систем, 2016.− С. 287-290.

Пащенко Д. І. Януш Корчак про гуманістичні риси вихователя / Д.І.Пащенко // Філософія дитинства Януша Корчака. Фундаментальні потреби дитини в сучасному суспільстві: збірн. матеріалів Міжнародної наук.-практ. конференції з педагогіки та дитячої психології (7-8 квітня 2017). − К.: Дух і літера, 2017. − С. 253-258.

Черниш Любов  Сергіївна, викладач психолого-педагогічних дисциплін

Черниш Любов Сергіївна, викладач психолого-педагогічних дисциплін

Освіта: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, 2010 (початкове навчання, викладач педагогіки, вчитель початкової школи, практичний психолог в закладах освіти).

Атестація: 2015/2016 н.р. 

Загальний стаж педагогічної діяльності: 2 роки.