Open menu

01003tuv dc4f 940x446   Нині підготовка майбутніх фахівців освіти до професійної діяльності має поєднувати ґрунтовну теоретичну і практичну підготовку. Досягненню цієї мети сприяють заняття з методики навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ».

   03 лютого 2023 року відповідно до графіка проведення відкритих занять педагогічними і науково-педагогічними працівниками коледжу, які атестуються в 2022/2023 навчальному році, Вірою Виноградовою було проведено відкрите семінарське заняття зі студентами 31 ПОі групи на тему «Застосування методів навчання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Впродовж заняття здобувачі освіти обґрунтовували вибір методів навчання та їх оптимальне поєднання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ», розвивали практичні навички застосовувати методи навчання під час розробки фрагментів уроків, аналізували застосовані методи навчання.

   Педагог розпочала зустріч інтерактивними вправами «4 кути» і «Кластер», що дозволило сформулювати тему і завдання заняття. Вдало проведений мозковий штурм сприяв актуалізації опорних знань здобувачів освіти. Добірка висловів видатних філософів дозволила перейти до практичного застосування теоретичних знань. Робота в групах під час презентації окремими студентами фрагментів уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» сприяла аналізу змісту навчального матеріалу, прийомів, засобів і методів організації взаємодії учасників освітнього процесу для досягнення програмних результатів навчання здобувачів початкової освіти, формування їх ключових та предметних компетентностей.

   Присутні колеги відзначили результативність і практичну значимість проведеного заняття. Викладач, вміло використовуючи інструменти педагогіки партнерства, створила таке середовище, в якому студенти вільно висловлювали свої думки, конструктивно обговорювали і аналізували фрагменти уроків, що були представлені, мали змогу побувати в ролі як учителя, так і учнів.

   Не зважаючи на повітряну тривогу, заняття було проведено в укритті на високому організаційному та методичному рівні.

01 02  
03 05