Open menu

preview   07 березня 2023 року для студентів-бакалаврів 1-2 курсів спеціальності 012 Дошкільна освіта старшим викладачем кафедри педагогіки і психології дошкільної та початкової освіти Стаднік Надією Вікторівною, кандидатом педагогічних наук, спільно зі студентками Альоною Приймаченко,  Наталією Чорною (4 ДО група) і Мариною Нефоровською (2 ДО група) було проведено інтегроване заняття на тему «Формування логіко-математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами спостереження у природі» в межах вивчення навчальних дисциплін «Ознайомлення дітей із суспільним довкіллям», «Методика ознайомлення дітей з природою», «Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень».

   У процесі заняття студенти закріпили сутність поняття «логіко-математична компетентність»; визначили програмові завдання, які стосувалися навчання старших дошкільників лічби та обчислення, орієнтування в просторі та часі.

   Студентам було запропоновано виконати такі завдання: «Дивобарви», «Відшукай за кольором», «Склади осінній букет», «Сонечкові квіти», «На городі і в саду, різні форми я знайду», «Запашний квітковий п'ятикутник», «Жива пірамідка», «Зимовий шестикутник», «Весна квітує – шестикутники дарує». 

   Під час демонстрації презентації студенти визначали колір, форму, число, розмір предметів. Відгадували загадки про назви рослин, птахів, комах, овочів, фруктів тощо; співставляли предмети між собою; встановлювали, яка з частин менша, більша або вони дорівнюють одна одній; порівнювали оточуючі предмети за товщиною, довжиною, висотою. Для обчислювальної діяльності здобувачі освіти використовували природний і дидактичний матеріал, самостійно складали задачі і демонстрували їх розв'язання.   Учасники заняття визначали своє місцеположення відносно навколишніх предметів, змінюючи напрям власного руху. У процесі заняття було застосовано такі методи роботи, як: гра, розповідь, бесіда, читання віршів, загадування загадок, розглядання ілюстрацій та слайдів.

   Заняття відбулося у змішаному форматі, було цікавим, змістовним, пройшло у дружній та доброзичливій атмосфері, сприяло формуванню професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти.

 

6 7 8
9 10 11