Open menu

Здобувачі першого бакалаврського рівня вищої освіти КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж», які навчаються за ОП Дошкільна освіта, стали учасниками круглого столу «Професійний розвиток майбутнього вихователя ЗДО», який організували  та провели 14 грудня 2022 року Надія Стаднік (кандидат педагогічних наук), Тетяна Панченко (кандидат педагогічних наук) та Тетяна Корж (викладач кафедри педагогіки і психології дошкільної та початкової освіти коледжу). У роботі круглого столу взяли участь Юлія Волинець (кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри дошкільної освіти, Педагогічного інституту Київького універстету ім. Бориса Грінченка), Людмила Атаманенко  (завідувачка закладу дошкільної освіти №18 «Ясочка»), Лариса Панасюк (випускниця, яка навчалася за спеціальність Дошкільна освіта).  

Мета заходу – поглибити  знання  здобувачів освіти про професію, сучасний стан освітньої системи в Україні; сприяти розвитку загальних і фахових компетентностей  майбутніх вихователі закладів дошкільної освіти. 

У центрі уваги присутніх були  такі питання: професійний стандарт за професією вихателя ЗДО; загальні та професійні компетентності вихователя; професійні компетентності вихователя за кваліфікаційними категоріями, тощо.

Активну участь у висвітленні питань та обговоренні проблеми взяли запрошені та Ірина Волинець, кандидат педагогічних наук, Ольга Литвин, методист навчально-методичного кабінету, студенти-члени наукового гуртка «Пошук», Наталія Чорна (4 ДО група), Наталія Семенова (4 ДО група), Аліна Коваль (3 ДО група ), Аліна Мельник (2 ДО група).

Ознайомлення з відповідними нормативними документами та освітньою програмою Дошкільна освіта  дасть змогу  майбутнім вихователям визначати чіткі орієнтири власного професійного розвитку.

Ольга Литвин з метою рефлексії провела дві інтерактивні вправи «Шість неможливостей» та «Бінго», які переконали присутніх, що отримати те, чого ніколи не мав, можна, коли почати робити те, чого ніколи не робив; що ми всі різні, і сприйняття наше різне, тому і в педагогічній діяльності у кожного свій шлях.