Open menu

Завершилась декада педагогічної майстерності викладачів циклової комісії фізико-математичних дисциплін у КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж». 

Циклова комісія, яку очолює Сокол С. І., нараховує 9 викладачів.

Одним з пріоритетних завдань циклової комісії викладачів фізико-математичних дисциплін є система роботи з обдарованою молоддю, розвиток творчої активності студентів, їх професійної компетентності. 30 січня 2024 року було проведено I етап XVІІІ Всеукраїнської олімпіади з інформатики та комп’ютерної техніки серед студентів коледжу, де змагалися студенти І-ІІІ курсів, а 14 лютого 2024 року – I етап XV Всеукраїнської олімпіади з математики серед студентів коледжу, в якій взяли участь студенти І курсів. 

Учасники олімпіад засвідчували свою обізнаність в теорії та показували вміння застосовувати її на практиці. Завдання були підвищеної складності, але водночас цікаві і спрямовані на виявлення найкращих знавців математики та інформатики.

Педагогічні працівники коледжу мали можливість побувати на відкритих навчальних заняттях:

  • викладача Парфенової  Ю. А. – інформатика, тема «Криптографічні методи захисту інформації»;
  • викладача Титаренко Л. П. – математика, тема «Конус. Площа поверхні та об’єм»
  • викладача Журавської Н. М. – математика, тема «Застосування похідної функції»; 
  • викладача Сокол С. І. – математика, тема «Тіла обертання. Конус, його елементи»; 
  • викладача Хоренко Т. О. – фізика, тема «Побудова зображень у дзеркалах і лінзах. Формула лінзи»

Цікавими відкритими заходами для студентів були:

  • вікторина «Інформатичний калейдоскоп» (викладач Галашевська В. М.);
  • «Навчання в Інтернеті» (викладач Круликівська А. О.);
  • математична вітальня «Чарівний світ математики» (викладач Сокол С. І)

На завершення декади викладачі циклової комісії фізико-математичних дисциплін взяли участь у засідання круглого столу «Інтегроване навчання як чинник оптимізації природничо-математичних дисциплін», який організувала голова циклової комісії Сокол С. І., де в центрі уваги було питання вдосконалення професійної підготовки викладачів.