Open menu

17 листопада 2025 року в рамках декади викладачів циклової комісії іноземних мов в КЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж» було проведено дистанційний методичний захід на тему: «Інтерактивні цифрові інструменти на заняттях з іноземної мови. Методична скарбничка».

Метою заходу було підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності викладачів іноземних мов щодо використання інтерактивних цифрових технологій на заняттях англійської та німецької мов у поєднанні з традиційними засобами навчання.

До участі були запрошені Олена Счастлива, завідувач навчально-методичного кабінету коледжу; Лариса Лелюк, сертифікований учитель англійської мови Броварського ліцею №10 Броварської міської ради, учитель-методист, учитель вищої кваліфікаційної категорії.

Програма заходу охоплювала такі тематичні блоки, як ;візуальні опори; ігрові додатки; застосунки для роботи у соціальних мережах; інструменти для створення власних навчальних матеріалів; цифрові платформи для роботи у змішаному форматі.

Під час роботи учасники мали змогу практично випробувати запропоновані цифрові інструменти, обговорити можливості їх ефективного поєднання з традиційними методами навчання, а також обмінятися власним педагогічним досвідом.

Особливо цінним став обмін напрацюваннями між викладачами циклової комісії та гостею заходу Ларисою Лелюк, яка представила цикл інтегрованих завдань, спрямованих на розвиток різних видів мовленнєвої діяльності під час навчання англійської мови здобувачів освіти з різним рівнем підготовки.

У ході заходу були використані матеріали конференції Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Створення сучасного освітнього середовища для  підготовки конкурентоспроможних фахівців в умовах цифрової трансформації закладу освіти» та обговорено матеріали статті В. Лук’яненко та Л. Лелюк, яка була представлена на Міжнародній інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації” у рамках дослідження «Використання цифрових документів у навчанні іноземної мови».